UTMost Imagination **

Assalamualaikum,
Alhamdulillah atas segala nikmat yang Allah kurniakan. Hari ini hari kedua (30 Mac 2012) berlangsungnya karnival keratif dan inovasi, UTMost Imagination. Pelbagai aktiviti menarik yang sempat dirakamkan sepanjang hari saya menjadi pemberi sticker UTMost ni. Fuhh,,, menarik, menarik.

Pada sesi pagi, terdapat krew TV3 yang membuat liputan melalui rancangan Malaysia Hari Ini (MHI). Tak tahu macam mana keadaannya. Hanya mendengar khabar berita sahaja bahawa TV3 akan buat liputan. OK, tak pe. Tiada liputan daripada saya untuk itu. Jadi terus ke sesi petang. ~~,.

Sebelum memulakan tugas. Ambil gambar dulu.


Antara gerai yang ada.
Seperti biasa, memberi sticker sambil memerhati pelbagai ragam manusia amat menyeronokkan.^^,  Tiba-tiba ada maskot Boboi Boy pulak menunjukkan muka di padang kawad ni. Tak semena-mena sekeping dua gambarnya diambil olehku. Rezeki kami murah hari ini. Dapat aiskrim percuma daripada kakakku Edelin. Alhamdulillah.

Nampak tak saya? :p


Masa dah time. Tapi belum lagi sebenarnya. Jalan-jalan cuci mata kat area padang kawad. Ni bahagian luarnya. Macam-macam pameran yang ada.




Phospholipid bilayer. Huu..ingat lagi.

ni pe bende ntah.

Agar-agar apa la nih?
Yes, i bought these.
Ok lah...Sambung esok pula. InsyaAllah.

Comments

Popular posts from this blog

Doa Masuk dan Keluar Tandas

Lampu jalan.